- خانه
- سوالات متداول
سوالات متداول
بونی شاپ تمام سفارش ها رو با دقت بالا بسته بندی میکنه تا از بابت سالم رسیدن محصول خیالتون راحت باشه. ما تضمین میکنیم که محصولت سالم به دستت برسه.
حتما قبل از تحویل گرفتن در مقابل مامور پست جعبه رو باز کنید تا از سلامت محصولات مطمئن بشید. در صورت آسیب دیدن محصولات حتما از تحویل گرفتن خودداری کرده و بسته رو مرجوع کنید.
نگران نباش! این موارد به ندرت پیش میاد. اما فکر اونجاشم کردیم.همه سفارش ها بیمه می شن. در صورت مفقود شدن سفارش توی مسیر، سفارش شما دوباره ارسال میشه. در صورت عدم موجودی محصولات سفارش شما، مبلغ اون به صورت کامل عودت داده میشه.
بونی شاپ تضمین می کنه که کالای اصل و سالم از لحاظ فیزیکی، بافت، رایحه و رنگ و ... به دست شما برسه. نپسندیدن رنگ، بافت، رایحه و ... و یا حساسیت به محصول خارج از تعهد بونی شاپه. پس سعی کن با شناخت کامل از محصول اونو بخری.
در قسمت لیست سفارشات میتونید سفارشات در حال پردازش، در حال ارسال و تحویل داده شده را ببینید. در قسمت جزییات سفارش هم کد مرسوله و وضعیت و تاریخ قابل مشاهده است. اگه سوال دیگه ای داشتی میتونی با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنی.
تیم مشاوره ما از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 الی 16 آماده س تا به سوالات شما جواب بده. میتونی چت آنلاین داشته باشی و یا تماس تلفنی بگیری.
کافیه وارد صفحه مشاوره تخصصی بشی و فرم مشاوره رو پر کنی و دکمه ارسال فرم رو بزنی، بعدش میتونی وقت مشاوره رزرو کنی تا مشاورای بونی شاپ باهات تماس بگیرن.
قبل از مرحله پرداخت و دریافت کد تایید امکان ویرایش سبد خرید وجود داره، بعد از اون سفارش ثبت و پردازش میشه و دیگه قابل تغییر نیست.
بله، تمام کالاهای موجود توی بونی شاپ اصل هستن.
کالاهای ارسالی از بونی شاپ بیش از یک سال تاریخ دارن و در صورتی که کمتر از یک سال به تاریخ انقضای محصول مونده باشه، توی مشخصات محصول درج میشه.